Ayrılık diye bir şey yok, Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında. Özlemek var, Beklemek var. Öyleyse ayrılmadık, Sadece özlemliyiz ve bekliyoruz... Ümit Yaşar Oğuzcan
"Ayrılık diye bir şey yok, Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında. Özlemek var, Beklemek var. Öyleyse ayrılmadık, Sadece özlemliyiz ve bekliyoruz..."💙 | Ümit Yaşar OĞUZCAN |
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsana imtihan olarak özlemek yeter; Bir şehri, bir sesi, bir nefesi..."💙 | Cahit ZARİFOĞLU |
Yarım Kalmışlık
“Seni özlemek değil bu, biliyorsun. Sadece bir zamanlar hayatımın merkezinde olan birinin şimdi hiçbir yerinde olmayışının yarattığı o tuhaf boşluk. Bir kitabı tam ortasında kapatıp kütüphanenin en arkasına saklamışım gibi. Orada olduğunu biliyorum, sonunu merak ediyorum ama kapağını açmaya da artık ne gücüm var ne de hevesim."
Gelecekse beklenen, Beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, Özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen, O hayat her şeye bedeldir. - Özdemir Asaf
Eylül”üm. Güzeller güzelim. Annemmmmm. Saçlarına nazar boncuğu taktığım. Sarıp sarmaladığım. Yoldaşım. Yarınım. Sırdaşım. Güzel kızım benim. Gelemedim diye kızgınsın bilirim ama anneler bazen böyledir. Yeterim sanar, çabalar çırpınır son gücüyle hadi bi kere daha kalk dese de yetemez bazen. Düşer kalkamaz. Çıkarım sandığı kuyulardan çıkamaz bazen. Güçlü görünürler elbet ama onlar da bazen güçsüz düşerler. Halimden anlarsın bilirim. Yormazsın hiç. Hep dinlersin, Susan yanlarımı konuşturur, Yaralarıma su serpersin. Hayalinle sarar sarmalarsın sen de beni. Gönül koymaz açarsın hep kollarını.. Ben biraz babanla sohbet edeyim sen de dinle bizi emi. Çünkü babana doyamıyorum son zamanlarda. Yolumu aydınlatan bir ışık gibi içimi de aydınlatıyor son zamanlarda. Yaşadıkça yaşayasım, Sevdikçe sevesim, Sardıkça sarasım geliyor. Bi gün dünyaya geldiğinde gülüşünle babanla yarış istiyorum.