Kâri, cânım kâri. İnsan bilinmek için söylenmez, görülmek için gülmez ve sevilmek için sevmez sadece. Bazen unutmak için hatırlar, bazen özlemek için gider, bazen ve çoğu zaman hatta ölmek için yaşar. Ve yaşamak için ölür. Hem saklar bir ömür boyu gönlünde kimseye demeye cesaret edemediklerini. Şairler yalan söylemiyorlar kâri. Kelimelerin kifayeti yok.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gelememeyi sen anlat,
Gidememeyi ben anlatayım.
Gözüm değil gönlüm kaldı,
Beklemek değil özlemek yordu.
Hani derler ya;
Aşk arafta bir yoldu,
Giden gitti dönen yoktu.
Herkese selam, sana hasret...
Gözlerimizin ve kalplerimizin yerinden sökülüp atılmak için var olduğu söylenebilir mi? Yine de bu kötü bir şey değil, belki biraz abartı var, ama aslında her şey abartılı, abartılamayacak olan tek şey ise özlemdir. Özlemek büyük bir gerçekliktir, özlemdeki gerçeklik de tam bir gerçeklik değil, diğer her şeyde olduğu gibi abartılı ve yalan bir gerçekliktir.