İlk okuduğum motivasyon kitaplarından biriydi. Yalın sade bir anlatımı var. Kitabı bitirdiğimde kendimi İstanbul'u tekrar feth edebilecek kapasitede hissetmiştim...Motivasyonda kendisini yetersiz hissedenler okumalı muhtemelen işe yarar...
Semiha Ayverdi' yi ilk olarak okuduğum ve tanıdığım bir kitaptı. Kadın yazarların geleneksel baskılara rağmen kendilerini ifade etmeleri ve hatta bu ifadelerini Dünya'ya duyurmalarına şahitlik etmek mükemmel....Semiha Hanımı tanımak güzeldi...
Ateş AğacıSâmiha Ayverdi · Kubbealtı Neşriyatı · 2002615 okunma