Herkese Merhaba, Oscar Wilde’nın tek romanı Dorian Gray’in portresi. Adeta bir şaheser desem abartmış olmam. Sürekli her yerde gördüğüm, övgüyle bahsedilen bir kitap olduğundan hep merak ettim ve dedim, gerçekten bu kadar güzel mi ? Evet gerçekten çok güzel. Son zamanlarda okuduğum en iyi kitaplardan biri diyebilirim. Okurken bu zamana kadar nasıl okumadım diye düşündüm ve kitap bitince iyi ki okumuşum dedim. Beni derinden etkileyen bir kitap oldu özellikle kitaptaki karakterler ile çok etkiledi. Kitabı elime aldığımdan itibaren bırakamadım elimden, o kadar akıcı ve güzeldi. Herkesin kitaplığında bulunmalı, herkes okumalı. Oscar Wilde’nin ilk okuduğum kitabı ve tek olmayacak. Yazarın başka kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum.