Başlarda kitabı okurken sıkıldım ve ortalarına doğru olayları anlamaya başladıktan sonra heyecanla devam ettim.Ve kitabın bazı kısımlarında konu dışı örnekleri çok beğendim.insanın ufkunu açan ve yaşamınıza olgunluk katacak bir eser.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
anlatım dili güzel ve akıcıydı.Olaylara bakışı ve anlatım şekli etkileyici.Okumaya başladıktan sonra olayın tahmin ettiğinizin dışında olması kitabın sonunu merak ettiriyor.Fedakar ve güzel insanların varlığını kitabı daha da güzel yapıyıor.