📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendime hissettirdiğim duyguyu özlüyorum. Umudumu diri tutan, dünyayı yeterince tanımıyor olmanın verdiği çocuksu duyguyu. Hiçbir şey canımı acıtmayacakmış gibi, karşılaştığım şeylere merakla ve özenle bakma duygusunu. Özlemeyi. Bir şeyi özlediğim zaman canımı acıtmadan özlemeyi.
“Özlüyorum…
Bazen bir şarkının ortasında,
Yarım yamalak bir gülüşün arkasında,
Gecenin bilmem kaçında,
Sabah uykusunda,
Özlüyorum.
Ve bil diye değil,
Gel diye söylüyorum.”