bitanede azer bülbülden...
Yanımda olamasan da Sesini duyamasam da Sen benden gitmiş olsan da Seviyorum hala seviyorum Özlüyorum seni Bitiremedim bendeki seni seni
Müzik
Gece geliyor ve anın beni parçalıyor, seni yanımda kollarımda dinlenirken hayal ediyorum, yumuşak tenini vücudumu ısıtırken hissediyorum, öpücüklerini dudaklarımla oynarken hatırlıyorum, gece geliyor ve seni o kadar özlüyorum
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yakalandın
bazen kendimi çok özlüyorum. insan kendini özler mi? ben özlüyorum. sarılmak istiyorum kendime. kocaman sarılmak. tutup kolumdan kaldırmak istiyorum zorla, biri benim kolumdan tutup kaldırsın istiyorum çünkü. şu yaşıma kadar her şeyi kendi başıma yapmaya çalıştım. biri de çıkıp bana "gel beraber yapalım, ben sana yol gösteririm" demesini istiyorum. şu ana kadar zorlu koşullarda, çıkmaz sokaklarda bir yolunu bulup kendim çıktım çünkü. ( sevgiligunluk.tr/post/6a3ef40c9a... )
Bazen bir cümle bile çok şeyler anlatır… O eski beni çok özlüyorum …
Üşüyorum
Bir coşku var içimde bugün kıpır kıpır Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum Gözlerim parke parke taş duvarlarda Açılıyor hayal pencerelerim Hafif bir rüzgar gibi, süzülüyorum Kekik kokulu koyaklardan aşarak Güvercinler ülkesinde dolaşıyor Bir çeşme başı arıyorum Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp Mis gibi nane kokuları arasında Ruhumu dinlemek istiyorum Zikre dalmış her şey Güne gülümserken papatyalar Dualar gibi yükselir ümitlerim Güneşle kol kola kırlarda koşarak Siz peygamber çiçekleri toplarken Ben çeşme başında uzanmak istiyorum Huzur dolu içimde Ben sonsuzluğu düşünüyorum Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum Durun kapanmayın pencerelerim Güneşimi kapatmayın Beton çok soğuk, üşüyorum.. (M. YAZICIOĞLU)
Şiir
Seni, en çok seni özlüyorum Ve öykünüyorum, Öykülüyorum seni..