Gece geliyor ve anın beni parçalıyor, seni yanımda kollarımda dinlenirken hayal ediyorum, yumuşak tenini vücudumu ısıtırken hissediyorum, öpücüklerini dudaklarımla oynarken hatırlıyorum, gece geliyor ve seni o kadar özlüyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
bazen kendimi çok özlüyorum. insan kendini özler mi? ben özlüyorum. sarılmak istiyorum kendime. kocaman sarılmak. tutup kolumdan kaldırmak istiyorum zorla, biri benim kolumdan tutup kaldırsın istiyorum çünkü. şu yaşıma kadar her şeyi kendi başıma yapmaya çalıştım. biri de çıkıp bana "gel beraber yapalım, ben sana yol gösteririm" demesini istiyorum. şu ana kadar zorlu koşullarda, çıkmaz sokaklarda bir yolunu bulup kendim çıktım çünkü.
( sevgiligunluk.tr/post/6a3ef40c9a... )
Bir coşku var içimde bugün kıpır kıpır
Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum
Gözlerim parke parke taş duvarlarda
Açılıyor hayal pencerelerim
Hafif bir rüzgar gibi, süzülüyorum
Kekik kokulu koyaklardan aşarak
Güvercinler ülkesinde dolaşıyor
Bir çeşme başı arıyorum
Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp
Mis gibi nane kokuları arasında
Ruhumu dinlemek istiyorum
Zikre dalmış her şey
Güne gülümserken papatyalar
Dualar gibi yükselir ümitlerim
Güneşle kol kola kırlarda koşarak
Siz peygamber çiçekleri toplarken
Ben çeşme başında uzanmak istiyorum
Huzur dolu içimde
Ben sonsuzluğu düşünüyorum
Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum
Durun kapanmayın pencerelerim
Güneşimi kapatmayın
Beton çok soğuk, üşüyorum..
(M. YAZICIOĞLU)