Sineklerin Tanrısı insanın içindeki çeşitli duyguları karakterler üzerinden anlatmaya çalışan harika bir kitaptı adaya düşen birkaç çocuğun başına birçok olay geliyor bu olaylar üzerinden yazar kıskançlık,öfke,hırs gibi duyguları betimliyor bazen bu duygular aşırıya kaçtığında başımıza neler gelebileceğini okudukça insan daha da iyi anlıyor.İyi okumalar
Ana karakterimiz Guy Montag yaptığı işi neden yaptığını dahi bilmezken yeni komşusu Clarisse ile yaptığı konuşmalar sayesinde her şeyi sorgulamaya başlar kitapları neden yaktıklarını,neden bu işi yaptığını ve hatta karısını gerçekten sevip sevmediğini dahi sorgular.Herkesin aptallaştığı neyi neden yaptığını bilmediği bir toplum düşünün sizce de buna artık birisinin dur demesi gerekmez miydi işte Montag da tam olarak bunu yaptı bu kötü gidişata bir son vermeye çalıştı zaman zaman yaptığı şeyleri kendisi dahi aptalca bulsa da o elinden geleni yaptı peki başarılı olabildi mi kendisine yeni bir hayat kurabildi mi işte o da kitabın içinde saklı.