Bu kitabın okullarda ders olarak işletilmesi gerekiyor.
Tarihten ders almanın ve hiçbir şey için geç olmadığının , bazı şeylerin değişebileceğini anlatan bir kitaptır.
Anna karakterinin davranışları toplumda hoş karşılanmadığı halde okuyucu kitabı okurken onunla birlikte üzülebilir ve onun hareketlerinin nedenini daha iyi kavrayabilir.Bu yüzden her karakterin incelenmesi ve okuyucuya aktarılması yönünden çok iyi bulduğum bir kitaptır.
Çok beğendiğim ve etkisinde kaldığım bir kitap. 2-3 kere okudum. Bu kitap sayesinde yıldızlara eskisinden daha anlamlı bakıyorum. Hayal gücü olan herkesin okuması gereken bir kitaptır kanımca. Iyi okumalar.