Ben ahreti bu dünyadan fazla tanıdım, bu bana daha fazla anlatıldı, şeytanları Velhan’ı, Hanzeb’i görsem tanıyacak haldeyim de kendimi de, annemi de, arkadaşlarımı da tanıyamıyorum. Dünyayı da ahrette mi öğreneceğim, buradakiler de orada mı ayan olacak?
Ne kolay, bir yerlerin içine girmek, bir şeylere dahil olmak ama sadece dahil olmak, ondan gelenle yaşamak, ne kolay kendinle baş etmek yerine dünyayla ve ötekilerle baş etmeye çalışmak, ne oyalanma.