Yaşamak canımı yakıyordu. Bütün keyfim kaçmıştı. Bir zamanlar bir anlam ifade eden her şey çoktan unutulup gitmiş,bir türlü aşamadığım bir boşluğun derinliklerine gömülmüştü.
Büyü, yaşayan, nefes alan bir varlıktır; sizin verdiğiniz enerjiyle büyüyüp gelişir. Doğadaki tüm güçler gibi ona da iyi ya da kötü denilemez, büyü onu yapanın niyetine göre şekil alır. Onu sevgiyle beslerseniz yeşerir ve çiçeklenir. Onu nefrete boğarsanız size on misliyle karşılık verir.