"Ne ben sana kızarım ne de zatın zahmet edip bana küssün..." diyerek konuşmaya devam ettim. "Artık seninle biz..."dedim gözlerinin içine bakıp tek tek vurgulayarak."Düşman bile değiliz..."
"Yaşamak, nefes almaktan ibaret değilmiş," dedi acı çeker gibi. Tereddüt bile etmeden yüzüme baktı ve konuşmaya başladı. "Seni sevmenin de bir sınırı yok, senin için ölmenin de."