Özge Şimşek

Özge Şimşek
@ozsimsek_
Konuşunca herkes anlardı zaten. Sevmek, göz göze geldiğinde onunla bütünleşip hissetmek; anlatamadığını, sesinin çıkmadığını anımsamak değil miydi?
Sayfa 437·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ne ben sana kızarım ne de zatın zahmet edip bana küssün..." diyerek konuşmaya devam ettim. "Artık seninle biz..."dedim gözlerinin içine bakıp tek tek vurgulayarak."Düşman bile değiliz..."
Sayfa 296·Kitabı okudu
“Hangi özür kapatır onca yarayı?”
Sayfa 231·Kitabı okudu
“Kıskançlık olur ama seni mutsuz ettiği yerde o kıskançlık değildir.”
Sayfa 155·Kitabı okudu
"Yaşamak, nefes almaktan ibaret değilmiş," dedi acı çeker gibi. Tereddüt bile etmeden yüzüme baktı ve konuşmaya başladı. "Seni sevmenin de bir sınırı yok, senin için ölmenin de."
Sayfa 140·Kitabı okudu