Arya ve Evren’in aşk hikayesi çok yüksek katlarda başlamıştı. O kadar yüksektelerdi ki Arya’nin yere düşüşü uzun sürmüştü ve kendini hızın büyüsüne fazlasıyla kaptırmıştı. Belli ki düşerken hiçbir şey fizik kurallarına uymayabiliyordu. Düşerken yükselebiliyorduk.
Bağ kurulduğunu hissettiği anda oranın güvenilmez olduğunu sanmak ve oraya da bomba atmak Hazel’in en güvenli yoluydu, oradan sapmak istemiyordu ama bu odada istediği gerçekleşmeyecekti.