Uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı. Her yaşamın, her ilişki kendine özeldir. Psikoterapi hikayelerini okuduğumda, her hikayede kendimden bir parça buldum. Kitap O kadar güzel bir anlatım ile yazılmış kı, 3 günde bitirdim. Belki de yaşanmışlık veya yaşanmamışlıklardandır bilemiyorum çok ağladım bu kitabı okurken… Belki de buz dağımın keşfedilmemiş yerlerine ışık tuttu… Kesinlikle tavsiye ederim.
Stratejiler yaratmak ancak belirli zaman dilimlerinde etkili olurdu ve yalnızca kaçıngan bağlanan insanları ilişkide tutabilirdi. Güvenli bağlanan, sağlıklı hiç kimse bu şekilde ilişki yürütemezdi. Kaçan kovalanır olarak bilinen o büyük şehir efsanesi bunca insanı nasıl da yanlış yönlendirmişti…