Safiye Öztürk

Safiye Öztürk
@oztrksafiye26
Duruşu güzel adamın, gülüşü güzel kızıyım.
Antrenör
Lisans
15 Eylül
25 okur puanı
Temmuz 2022 tarihinde katıldı
Acıya kahkaha atabilmek sanatsa eğer; Ben çok pahalı bir tabloyum...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Seni seviyorum demedi ama şöyle bitirdi mektubunu; Kanadından öpüyorum kalbimin kuşu..."
Öyle bir zamanda gel ki, vazgeçmek mümkün olmasın.
Şemsiye taşımak istemiyorum ıslanmak daha güzelmiş yitik kalbini arayan bir şairin gözyaşlarıyla...
Şemsiye taşımak istemiyorum Islanmak daha güzelmiş Yitik kalbini arayan Bir şairin gözyaşlarıyla Yaktım sana dair isteklerimi Tutunmayacağım bulutlarına Avuçlamayacak yıldızlarını Gökkuşağına dokunmayacağım Ben bir samanyolu bedevisiyim artık