Ahmet Ümitin 3 kitabını okudum. İlk okuduğum kitabı İstanbul Hatırasıydı ve inanılmaz etkilemişti beni. Daha sonra Beyoğlu’nun En Güzel Abisini okudum ve aynı şekilde güzel bi kurgusu vardı. Ama bu kitap okuduğum diğer iki kitaba göre zayıf kalıyor. Diğer kitaplarında tüm karakterler birbirine mantık çerçevesinde bağlanırken bu kitapta öyle olmadı. Genel olarak tutarsız bi yapısı var. Ayrıca sonuda daha farklı bitebilirdi. Diğer kitapları okurken şema çıkararak okuyordum ama bu kitapta öyle yapamadım. Bilmiyorum aceleye gelmiş bir kitap gibi üzerinde daha fazla çalışsaydı kesinlikle farklı bi eser çıkardı karşımıza. Siz ne düşünüyorsunuz?
Hem son on yılda memleket çok değişti, etrafına üç beş kopuk toplayan bir çete kuruyor. Bir de hükümet yanlısıyım dediler mi, yalandan vatan bayrak muhabbeti yaptılar mı, kimse
dokunamıyor onlara