İnsan oldukça meraklı bir canlıdır, alışkanlıklarını ne kadar deşersek o kadar meraklı olduğunu görürüz. İnsan canlıların en rasyoneli olabilir ama kesinlikle en fazla saçmalayanıdır... Ama acayip olan şu ki, insanoğlu bütün saçmalıklara rağmen, ya da belki o saçmalıklar sayesinde devamlı olarak ileri gitmektedir.