“Ben kimim? diye sormuştur Tanrı,
Tanrı veya insan, belki de her ikisi ve diğeri , aynı anda veya ikisi de değil mi? Ben mi insanları yarattım, onlar mı Beni?”
“Tanri’ya inanan oyuncu der ki “ilahi yargı”,”Tanrı’nın parmağı”.Yaratan’ın o Kadir-i mutlak, güçlü zirvesi. Ancak Tanrı’ya inanmıyorsa; “rastlantı”, “ kaza” diyecektir. Bazen oyuncu , “benim kendi seçimim” diyecektir, ancak elbette bunu daha sessizce ve inançsızca söyleyecektir.”