Okudu ve bitti.
-Beğendin mi?
+Diyorum ya çok güzel sadece..
-Ne?
+Yazıda gramer, dil bilgisi filan neredeyse yok, biraz zor oluyor okuması.
-Annenin ölümünün, dilbilgisi, grameri olmuyor ki Eda, insanın annesinin ölümü zaten, HAYATIN ANLATIM BOZUKLUĞU.