Okudu ve bitti.
-Beğendin mi?
+Diyorum ya çok güzel sadece..
-Ne?
+Yazıda gramer, dil bilgisi filan neredeyse yok, biraz zor oluyor okuması.
-Annenin ölümünün, dilbilgisi, grameri olmuyor ki Eda, insanın annesinin ölümü zaten, HAYATIN ANLATIM BOZUKLUĞU.
Çaresiz insanlar son bir umut olarak, son bir kurtulma arzusuyla, toprağın altına girer gibi, karanlıkta bir okyanusun sularına dalar gibi gözlerini kapatırlar.