P.e

P.e
@p_eeeeee
Çizginin dışındaki aslında hiç de çizginin dışında değil.
Kusura bakma dostum, ruhum kapanık! Dertleşmenin mümkünü yok. İnsanı inatçı yapan bir güçsüzlük bu.
Reklam
Ben kırık dökük, ayakta durmaya çalışırken, beni hırpaladığı için, teklifini reddediyorum. Ne dediğini duymadım oysa. Yorgun bir intikam.
Ölümden kaçmak için sonsuz sayıda aşağılık düzen peşinde koştum
undefined
Kimse kendine karşı bu kadar ihmalci değildir.Neron'da anlaşılmadan ölmüş. Başkalarına karşı insafsızmışım, ya kendime?
İçinden çıkamadığım konuları düşünmeyi bıraktım. Hastalığım ve Günseli gibi.
Reklam