P.e

P.e
@p_eeeeee
Çizginin dışındaki aslında hiç de çizginin dışında değil.
Ortaokulda çektiğim bunca sıkıntıdan sonra, bende bu vahşete kapıldım.Bana ad takılınca olmuyor da Güner'e takılınca oluyor. Ben ne biçim yaratığım?
Reklam
Büyük bir yorgunluk duyuyorum.Yılların yorgunluğu. Okuyamıyorum düşünemiyorum.

P.e

, bir kitap okudu
Puan vermedi·405 syf.·
2018 7. kitabı
Jean-Christophe Grangé
8.3/10 · 10,2bin okunma