Amaçsızca çiçeklere bakarken insanların da gerçekten iyi tarafları olduğunu düşündüm. Çiçeklerin güzelliğini keşfeden de, çiçekleri seven de insanlardı sonuçta.
Basen duygularımı etkileyen,bazen hem acı veren hem de utandıran bir şeyler olmadı gerekiyor diye düşünmemem rağmen, zaman geçip gittiğinde geriye hiçbir şey kalmamış gibi oluyor sanki.