Zaman zaman yaşadığım deneyimler sayesinde,içgüdülerimizin büyüklüğünü ve bu güce karşı koyma konusunda ne kadar çaresiz olduğumuzu anladığım zamanlarda çıldıracak gibi oluyorum.
Doğru umut ve doğru arzulara sahip olmadığımız için azarlanıyoruz,peki ama doğru idealin peşinden koşsak, bu insanlar bize destek olup rehberlik edecekler mi acaba?
Sevgiyi ifade etme konusunda yönümüzü kaçırdığımız için bize "bu olmaz", "şu olmaz" demek yerine "böyle yapın", "şöyle yapın" diye güçlü bir şekilde söylerseniz, biz de yaparız