"Bazen, bir an, insanın kendini karşısındakine açması gerekir. Nedense yabancı birine, geçmişinden bir parça anlatmak insanı rahatlatir."
"Çünkü yabancı biri sizi yaegılamaz; yargılasa bile sizi tanımadığı için yanıldığını düsünerek rahatlatabilirsiniz kendinizi," dedi Gustav.
"Haklısın, insan yargılanmadan, deli damgası yemeden rahatça konusabilmek istiyor"
adam öldüren. yani sadece adam degil; kadin, çocuk da öldüren. insan öldüren mi demeliydim kısaca?
Hayır, belki kalp kırmış olabilirim; bazı kalpler, kendilerini kıranları katil yaparlar degil mi?