sena

sena
@pageofsena
"Bazen, bir an, insanın kendini karşısındakine açması gerekir. Nedense yabancı birine, geçmişinden bir parça anlatmak insanı rahatlatir." "Çünkü yabancı biri sizi yaegılamaz; yargılasa bile sizi tanımadığı için yanıldığını düsünerek rahatlatabilirsiniz kendinizi," dedi Gustav. "Haklısın, insan yargılanmadan, deli damgası yemeden rahatça konusabilmek istiyor"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
erkekler numara yapmazsa hiçbir sey yürümez hanımefendi. bu dünya, geçmisteki ve su andaki halini hep erkeklerin riyakarligina borçludur.
adam öldüren. yani sadece adam degil; kadin, çocuk da öldüren. insan öldüren mi demeliydim kısaca? Hayır, belki kalp kırmış olabilirim; bazı kalpler, kendilerini kıranları katil yaparlar degil mi?

sena

, bir kitap okudu
Puan vermedi·475 syf.·
5 günde okudu
·
2025 12. kitabı
Halide Edib Adıvar
8.1/10 · 22,9bin okunma