📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her yer bana boş ve hüzünlü geliyor.Yeryüzü bana eskimiş görünüyor,her yeri toz kaplamış….
Sevmek,sevilmek de boş ! İnsan korkunç bir yalnızlık içindedir.Kimsenin ne düşündüğünü bilemezsiniz! Bu yalnızlığı ben her zaman duymam.
Meğer feleğin çemberinden geçmek bu imiş.İnsana bir tevekkül…Hayır ıstıraba karşı bir dayanıklılık,bir kanıksama geliyor. İnsan ,kendi yaralarını berelerini sanki bir başkasının yaraları bereleriymiş gibi merhemleyip sarmaya alışıyor.