Susanna Tamaro’nun seneler önce Yüreğinin götürdüğü yere git adlı kitabını okumuştum. Bu kitabını da Aşti’de otobüs beklerken 5 liralık kitaplar arasından almıştım. Kitap yazarın 20 li yaşlarında yazdığı ilk romanı. Bir yolculuk hikayesi hem içsel bir yolculuk hem de köklere doğru fiziksel bir yolculuk. Kahramanımız Roma’dan kalkıp ailesinin asıl kökenlerine Avusturya’ya bir bilinmeze doğru yol alıyor. Bu sırada kendi içsel bilinmezleri ve hesaplaşmalarıyla kah çocukluğuna dönüyor, kah şu anki yaşantısını sorguluyor, yeri geliyor olmadık rüyalara dalıyor. Kahramanımızı biraz mızmız ve negatif buldum açıkçası zaten huzursuz bir ruh diyebiliriz kendisine. Yazarın bu pek de bilinmeyen ilk kitabını okumak isterseniz 99 sayfa o yüzden çokta vaktinizi almayacaktır. İyi okumalar...