Pınar Aydın

Hedeflerimize ulaşamadığımız her günün çabucak bitmesini istemeyi öğreniriz, ‘ yatarız kalkarız , yatarız kalkarız’ ve istediğimizin olmasını bekleriz. Böyle böyle şu anı hor görmeye , süreci ise görmezden gelmeye başlarız.
1K
Reklam
“Eğer izin verirseniz insanlar da günbatımı kadar harika olabilir. Ben güneşin batışını izlerken kendi kendime ‘şu sağ köşedeki turunculuğu azaltalım ‘demiyorum. Gözlerimin önüne serilişini hayranlıkla izlemekle yetiniyorum. “
1000Kitap
Aklımızdan geçenler ve bedenimize yansımaları bizim suçumuz değil. İnsan olmak böyle bir şey.
Sayfa 177·Kitabı okudu
Hayat
Sahi insan nasıl olur da esirger kendinden şefkati ?
1K