Kapağı ve ismiyle "küçük çocuklara uygunmuş" gibi duran ama 7'den 70'e her insanı şaşırtacak bir kitap..
Günlük hayatımızda belkide hiç üzerinde düşünmediğimiz sorular hakkında uzmanların verdikleri cevaplarla dolu.. Okurken hem eğlenip hemde kendinize bir şeyler katabileceğiniz bir kitap..
Mutlaka okunulması gereken,yaklaşık 5 gün boyunca elimden bırakamadığım,bir soluk ve merakla bitirdiğim bir kitap oldu. "Serenad"'dan daha güzeli var mıdır? diye düşünürken "Kardeşimin hikayesi"'yle tanıştım..
2020'nin benim için en güzel yanı bu kitabı bitirmekti.. Gerek yazarın dili,gerek romanın farklı konusu,hiç beklemediğim son sayfalarıyla benim için unutulmaz kitaplar arasında..