Inci karakteri çok baydı. Tamam bir başrol kız utangaç, masum, saf olabilir ama hani hep mi biraz alışman lazım ya da yaşı da küçük değil bu kadar yok ben utangaçım yok böyle kızarmalar falan çok saçma.
Cihangir karakteri ise gerçeketen anlatılmaz yaa. Adam o kadar güzel seviyor ki dokunmaya kıyamıyor. Sözleri, davranışları, sahiplenmesi helee...
Bence Burçak ve Giray 'ın aşkı daha güzel ve daha çok onlardan bahsedilebilirdi.
Genel olarak yani sıkmadan rahat okuyacağınız bir kitap.
Baytar Hanım 1Meryem Soylu · Dokuz Yayınları · 2021669 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gözlerinde tuhaf, derin bir ışıltı vardı. Şevkat ya da üzüntüyü andıran bir şeydi... Nadir bulunan ve sonsuz. Ne olduğunu bilmiyordu. Daha önce kimse ona bu şekilde bakmamıştı.
Ama aşk hakkında ne biliyordum ki? Aşk hakkında şimdiye dek ne öğrenmiştim? Hiçbir şey ve tam da bu yüzden her şeyi elime yüzüme bulaştırmıştım.
Bildiğim ve beni incitmeyeceğinden emin olduğum şeye dönmeliydim _ sorumluluklarıma.