Kitabı ilk okumaya başladığımda çok sıkıcı bir temposu olduğunu düşünmüştüm hatta kitabı okumayı bırakmayı bile düşündüm ama kitabı okumaya devam ettikçe kitap türünün hakkını veriyor. Kitabı okumayı bitirdiğimde ağzım açık kaldı hatta kitabın asıl hikayesini öğrenince herşey tamamen netleşiyor ve o an gerçekten "Ne kadar da kaliteli bir kitap." Dedim. Kitabı okurken inanılmaz bir zevk aldım, ne kadar kitabın başları sıradan bir tempoda ilerlese bile.
Kitaba gelirsek ise;
Kitap, baş karakterimizin (sanırım ismi kitapta geçmiyordu.) erkek arkadaşı Jack ile beraber Jack'in şehirden oldukça uzak ve kırsal bir alanda bulunan ailesinin evine gittiği bir araba yolculuğuyla başlıyor. baş karakterimiz ve Jack'in araba yolculuğunda yaptığı uzun bir sohbetten sonra Jack'in ailesinin evine varıyorlar ve garip olaylar daha çok kendini göstermeye başlıyor...