"Konusu güzel olmasına rağmen, yüzeysel kalmış bir kitaptı. Olaylar çok hızlı gelişiyor, daha birini sindirmeden başka bir olaya geçiliyordu. Yazık olmuş, para verilecek bir kitap değil. Hele ki evliyken başkalarıyla beraber olmayı normalleştirmek, tam bir saçmalık olmuş.