Bu kitabı üçüncü kez okuyorum. Daha önce iki defa(watty) okumuştum ve olay örgüsü ile kurgusu çok hoşuma gitmişti. Hikâyenin ilerleyen kısımlarını bildiğim için çok büyük ters köşeler olacağını düşünüyorum, yine de merakla bekliyorum. Bu kitabın elimde olmasından dolayı mutluluk duyuyorum çünkü gerçekten insanı kendine çeken bir kitap.
Ancak kitabın dış tasarımını pek beğenemedim. Konuda ciddi bir güç, intikam gibi temalardan bahsediliyor ama bu, kapağa yeterince yansıtılmamış. Daha etkileyici bir tasarım olmasını isterdim çünkü şu an sadece aşk temasına odaklanılmış gibi görünüyor. Kitabın ilerleyen bölümlerini bildiğim için, kesinlikle şiddetle tavsiye edeceğim bir eser.