Özge Paşalı

İnsandaki çocuk vicdanı, tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez.
Sayfa 168·Kitabı okudu
Reklam
İnsanlar niçin böyle yaşıyorlardı? Niçin bazıları iyi bazıları kötüydü? Niye bazıları mutlu, bazıları mutsuz? Niye bazılarından herkes korkar da bazılarından kimse korkmaz?
Sayfa 133·Kitabı okudu
İnsanın mutlu olması ve bu mutluluğu başkalarına da vermesi bazen ne kadar kolay oluyor! diyordu. Hep böyle, evet tam o anda olduğu gibi yaşamalıydı insan.
Sayfa 96·Kitabı okudu
“Kendi ayıbını örtmek isteyen başkalarının yüzüne kara çalar.”
Sayfa 72·Kitabı okudu

Özge Paşalı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·724 syf.·
32 günde okudu
·
2021 8. kitabı
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma