Bir baska muhtesem eser daha. Livanelinin kalemi o kadar guzel ve sagde ki; okumaya basladiktan sonra adeta akip gidiyor. Kolaylikla yazarin su ana kadar okudugum en guzel romaniydi diyebilirim. Herkese tavsiye ederim.
Yemek kitabi olmasinin yaninda bizleri gecmis zamanda yolculuga cikaran, ozellikle istanbul ve trakya hakkinda guzel bilgiler edinmemi saglayan, harika anlatimi olan bir eser.