Keşke tüm anne ve babalar çocuklarına iyi insan olmayı bu kitapta olduğu gibi öğretebilseler. Eminim dünya çok daha güzel bir yer olurdu. Tavsiye ederim.
Kitabi storytel üzerinden Kalbenin sesinden dinledim. Seslendirme harikulade fakat kitap beni çok boğdu. Bazı bölümler çok uzatılmış geldi. Kitabı dinlemiyor da okuyor olsaydım muhtemelen haftalarca bitirmek için uğraşırdım.