Sen ki saçlarını rüzgâra bırakınca
pencere pervazına kiraz çekirdekleri düşüyor,
ben topluyorum onları avucumda,
düşünsene, bir tanesi filizlense
içinden çıkarız ikimiz, el ele
bir gecekondunun damında nane kuruturuz,
acılarımız balkona asılı çamaşır gibi damlar.
"tek bir akrabasının ya da arkadaşının adını verseydi hemen mektup yazar, adamcağızı uygun bir rehabilitasyon merkezine götürmelerinde ısrar ederdim ama yalnız görünüyordu. kainatta yapayalnız."
Kitabın ismi bile bir spoiler. Bir delinin hatıra defterini okuyoruz. İki köpeğin mektubunu okuyan adam askerlerin ondan daha üstün meziyette olduğunu görür. Sevdiği kızın askeri tercih edeceğini görür o askersin ben de kralım lan deyip kendini ispanya krallığı ilan eder. olaylar gelişir. Ama abi Muhammed'in dinini yaymaya çalışıyordu deyip İslam'a fobik yaklaşımlar haricinde kitap güzel bir kitaptı. Ama bunu okuyacağınıza başka bir kitap var. Katip batlberry onu okuyun derim