Nasıl güzel bir kitaptı.. Öfke kontrolünün öneminden ve bu süre gelen kan davalarının biri vazgeçmezse skn bulamayacağını çok güzel dile getirmiş. İnsanın iradesinin herşeydennüstün tutup öfkesine yenik düşmeyin hayatın en hüzel tarafına yönlenmesi gerektiğini anlatmış. İyiliğin ve kötülüğün savaşı anlatılmış ama sonunda hep iyiler kazanır bunuda kanıtlamış kitap.. çok çok çok güzeldi..
Yanık BuğdaylarAhmed Günbay Yıldız · Timaş Yayınları · 20254,428 okunma
İnsanın her yaşını bulabileceği bir kitap olduğu kadar, her anısını da bulabileceği bir kitap.. Her sayfasında ayrı ayrı gülüp hüzünlendim.. Tekrar okuyacağım kitaplar arasına ekledim bol bol altını çizdim..
Neşesi Yeterİrem Yaşar · Cezve Kitap · 2020707 okunma