Bazı okurların burada kitaplardan alıntı yaptığı şeyleri görüyorum da, gerçekten kimisi ne kadar aptalca ya. Kitabı okumadan herhangi bir anlam çıkarmadan götünüzden alıntı sallıyorsunuz. Ya da asla efektif olmayan bi şey yazıyosunuz. Hiç kafanızda çalışmıyor ya (bok gibi alıntı yapanlara diyorum). Kitap hk bi fikir desen yok, tek başına bir cümle olarak düşünsen o da yok.