Yalnızlığımın çevremde konuşacak arkadaşım olup olmamasıyla ilgili olduğunu sanırdım; çevremde bir sürü insan varken iliklerime kadar yalnız hissettiğimi görünceye dek.
Bana şöyle diyorlar: "Eğer kendini tanırsan, tüm insanları da tanırsın."
Ve ben de diyorum ki, "Sadece tüm insanları araştırırsam kendimi tanıyabilirim."