yeliz biçici

yeliz biçici
@pdryeliz
MEB
Baün/Ytü yl
31 Aralık
19 okur puanı
Şubat 2016 tarihinde katıldı
Vahşi hayatta merhamet diye bir şey yoktu... Ya sen öldürürsün ya da seni öldürürler, ya sen yersin ya da seni yerler; yasa buydu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Açlığa benzer büyük bir boşluk vardı içinde ama yiyeceğin doldurabileceği bir boşluk değildi bu.

yeliz biçici

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.··
1 saatte okudu
·
2025 5. kitabı
Jack London
7.9/10 · 43,3bin okunma
Artık sesini duymayacağım. Olduğum kadını,bir zamanlar olduğum çocukla bir araya getiren onun sesi, sözleri, elleri, tavırları, gülüşü ve yürüyüşüydü. Geldigim dünyayla aramdaki son bağ da koptu.