yeliz biçici

yeliz biçici
@pdryeliz
MEB
Baün/Ytü yl
31 Aralık
19 okur puanı
Şubat 2016 tarihinde katıldı
Arpaçay! Yani sınır! Doğrusu Ararat'a bedeldi bu. Anlatılmaz bir yürek çarpıntısıyla, atımı ırmağa doğru dörtnala kaldırdım.
Sayfa 41·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ayın durumuna göre karar değiştirenlere lünatik (deli) derler ya, Fuat Paşa da tam bir lünatikti."
Sayfa 230·Kitabı okudu
Vahşi hayatta merhamet diye bir şey yoktu... Ya sen öldürürsün ya da seni öldürürler, ya sen yersin ya da seni yerler; yasa buydu.
Açlığa benzer büyük bir boşluk vardı içinde ama yiyeceğin doldurabileceği bir boşluk değildi bu.
Artık sesini duymayacağım. Olduğum kadını,bir zamanlar olduğum çocukla bir araya getiren onun sesi, sözleri, elleri, tavırları, gülüşü ve yürüyüşüydü. Geldigim dünyayla aramdaki son bağ da koptu.