Ocak ayında tanıştığım kitaplar ve yazarların herbiri ayrı bir heyecan ve tat verdi ancak Don Kişot favorim oldu. Ocak ayı içerisinde iki cildi bitireceğimi düşünmüştüm ama yapamadım, sayfalar arasında ağır çekimde ilerledim. iç sesim satırlara hayat vermek istercesine susmadı.
Çok çok güzel, eridim bittim.
Latin Amerika Edebiyatından Pedro Paramo ve Ölü Kızlar okudum, iyi bir okur refleksi gerektiren güçlü metinleri ile beni büyüleyen bir okuma oldu.
Pedro Paramo,
Berci Kristin Çöp Masalları,
Cehennemde İlahi,
Farklı coğrafyalardan gelselerde derin bir edebi damarda buluşuyorlar.
Birini seven diğerini de sever.
Okuduklarınız ya da okumak istedikleriniz varsa yorumlarda buluşalım.
Kitapla kalın🫶