Bu Türklerle vallahi başa çıkılmaz!
Özellikle Etiler-Levent ve Beyoğlu civarı, nispet yapar gibi kalabalık.
Son yılların en ilginç pasif direnişi mi desem, en büyük toplu eylemi mi desem, milli dayanışması mı desem?
İsim de koyamıyorum ki.Sadece şunu söyleyebilirim.
This is Turkish, you know!
Sanma ki derdim güneşten ötürü;
Ne çıkar bahar geldiyse?
Bademler çiçek açtıysa?
Ucunda ölüm yok ya.
Hoş, olsa da korkacak mıyım zaten
Güneşle gelecek ölümden?
Ben ki her nisan bir yaş daha genç,
Her bahar biraz daha aşığım;
Korkar mıyım?
Ah, dostum, derdim başka...