Sanki sohbet ediyormus hissine kapildim. Aslinda su an hepimizin bildigi gercekler ; ailenize onem verin, sevdiginiz insanlara sevginizi hissettirin, arkadaşlarıniza hayir diyebilmenin kotu olmadigini bilin vb vb. Bilindik ama dili bir o kadar da tatli şekilde ele
alınmış cumleler deryasi. Altini çize çize okudugum yerler çok oldu. Ozellikle sevgi hevesi uzerine yazilan kisimda. Klasik eserlerden sonra biraz rahat şeyler okumam gerekiyor diye düşünüyorsaniz eger bu kitabi düşünmeden alin ve okuyun. Bu arada bu kadar sevgi, dostluk vb temasını isleyen kisinin intihar ettigi yaziyor biyografi de ama arastirinca kalp krizinden öldüğü yazilari da çok. Bilen biri varsa eger bu konuyu beni aydınlatırsa cok sevinirim. Çünkü bu yazilari yazan ve yaşamını kendi elleriyle sonlandiran kisi ayni olamaz gibi geliyor.