Tek kelimeyle harikaydı!! Andrew da Cam de çok güzel yazılmış, birbirleriyle uyumlu, harika karakterler. Birlikte o kadar güzellerdi ki... Ayrıca çoğu romantik kitaptaki gibi tanışıp ikinci gün aşık oldum, aman tanrım olmadılar o yüzden de harikaydı. Suratımda bir gülümsemeyle okudum.