Bu kitap tamamen finalin dışında novella tadındaydı. Tüm seriyi okuduğum için bu kitabı okumak çok zevkliydi. Kitaplardaki ilişkilerle, kişilerle bağ kuran biri olarak onları tekrar okumak, onların dünyasına tekrar girmek çok güzeldi. Bu okumanız için önerebileceğim bir kitap değil çünkü Ateşpare dünyasına girdiyseniz zaten novellasını da okumak içinizden gelir diye düşünüyorum. Kesinlikle Aşkın'ın, içindeki tüm kötü düşüncelerden kurtulduğunu okuyabilmek çok güzeldi.
İntihar eden bir kızı bu yola sürükleyen 13 sebebi okuduğumuz bir kitap. Üstüne ne diyebileceğimi gerçekten bilemiyorum. Herkesin adım atarken bile önyargılarla dolup taştığı bu hayatta aslında her hikayenin birbirinden büyük zorluklar içerdiğini görebiliyoruz bu kitapla. Önyargıların, zorbalığın, düşünmeden söylenen sözler, yapılan davranışların, bunların hepsinin bir hayata mal olabileceğinin bilincinde olmalıyız. Başka ne denir bilmiyorum, gidin ve okuyun bu kitabı.