pelin

-“bize hep direnmeyi öğrettiler”...”ama yanlış şeylere direnmeyi. Mesele biraz da kabul etmektir belki.” -“neyi?” -“kendimizi”
Reklam
Biz dışardan bakanlar, o iç zamanı göremeyiz ki. Herkesin zamanı kendini esir alır, biz o zindanı bilemeyiz ki.
.. bir ömre birden fazla yaşam, bir yaşama birden fazla kadın, bir kadına birden fazla yalan sığdırdım.
....insan kolay yaralanıyor...ama yaralanan sensen eğer, kendine önce kendin merhamet edeceksin.
Sayfa 172·Kitabı okudu
Çocukluğunda ebeveyni ile sağlıklı bağ kuramayanlar, büyüdükten sonra hep ana babalarına benzeyen kimselere çekilir, kendilerini tanıdık ve tekinsiz duygulara taşıyan bu insanlara hissettikleri kaygılı yakınlığı aşk zannederlermiş.
Sayfa 119·Kitabı okudu
Reklam