"Kayra, bir gün bana 'Mutsuzluğuna hiçbir çare aramıyorsun.' demişti. 'Ve en büyük acının kendininki olduğunu düşünüyorsun. Dünyadan haberi olmayan bütün gerizekalılar gibi.'"
"..Belkide sadece onun yanındayken kendimi hala yalnız hissedebildiğim için böylesine garip bir dostluğumuz var. Birbirimize anlatacak hiçbir şeyimiz ve her şeyimiz var."