Pelin

10/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2023 27. kitabı
Bu kitap tüyler ürpertici bir epik fantastik ve hayatımda okuduğum en güzel kitaplar arasına girdi. Çıktığı ilk an dikkatimi ne yalan söyleyeyim hiç çekmemişti. Sonra bir alışveriş yaparken bir kitap daha eklemem gerektiğini fark ettim ve şöyle hızlıca bakarken bunu gördüm. Konusunu okumadan ekledim ve aldım. Elime geçince de uzun süre epik fantastik okumadığım için ilk bundan başladım. Sevgili dostlarım; eğer epik fantastik okumayı seviyorsanız, İskandinav mitolojisine hakimseniz ya da benim gibi hakim olmasanız bile mitolojik unsurları büyülü bir hikayede okumak istiyorsanız, Viking, Warcraft gibi benzer evrenlerde canlanan güçlü kadınlar ve güçlü erkekler ile omuz omuza savaşmak, hüzünlenmek, gülmek istiyorsanız bu kitabı size bütün büyülenmiş kalbim ile tavsiye ediyorum! O kadar güzel ve tüyler ürperticiydi ki ahh!! Son zamanlarda okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Uzun ve bölük pörçük okumama rağmen (ki böyle okumak bana her zaman kitaptan, hikayeden uzaklaştığımı hissettirir.) Asla ama asla beni hikayeden koparmadı. İlk sayfadan itibaren okuduğum her karakter zihnimde anında berraklaştı ve canlandı. Hayal kurmayı sevenler bilir ki bazı yazarlar bir karakteri istediği kadar detaylı ya da farklı anlatsın dildeki ya da size sunulan bir şey o karakteri zihninizde canlandırmanıza engel olur. Bu kitap benim için tam tersiydi. Tık diye canlandı gözümde. Harika bir his. Yazarın dili akıcı ve net. Çok fazla detay, betimleme vs yok. Kitapta sevmediğim tek bir şey var. O da; benim gibi mitolojiye özellikle nors mitolojisine hakim olmayanlar için kelimelerin, varlıkların ne olduğunun açıklanmaması. Bazı kelimeler sayfa altlarında açıklanmış, ancak eksikliklerden dolayı başta fazlasıyla zorlandığımı belirtmeliyim. Çok istedim arkada bir sözlük olsun. Hatta internete bile
Fantastik
Tanrıların GölgesiJohn Gwynne · Martı Yayınları · 2025279 okunma
Pelin
Yorumun çok güzellll💋😽
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Seni sevmiyorum CoHo.
6/10
·400 syf.·
2023 256. kitabı
CoHo sevenler için çok güzel olabilecek kitap benim için yer yer ağız bozma yer yer sinir harbi geçirme sebebi. Bu kadını gerçekten sevmiyorum. Kitaplarını da hep bir şekilde arkadaşlarımın isteği doğrultusunda okumaya başlıyorum ve ne kadar nefret edersem edeyim kitapları bitirmeden bırakamıyorum bu kadının öyle bir etkisi var ki başladınız anda kitabı bitirmeden asla bırakamıyorsunuz. Yine nefret ede ede okuduğum bir kitabı. Chris ve Jenny’in yaptığından nefret ettim. Bencil köpekler. Clara’nın Jenny’i mükemmelleştirirken annesine karşı tavrı sinir bozucuydu ama kitabın büyük kısmında bu konunda ona hak vermedim değil. Kitap sanki başka bir kitabın özeti gibi, kitaptaki zaten kadın karakterleri aşırı gıcık oldum. Kitaptaki en güzel karakterler kesinlikle jonah ve miller’dı. Her ikisi de ne istediklerini bilen ve kitabın başından sonuna kadar aynı olan kişilerdi. Morgan o kadar ezik davranıyor ki, kızıyla bile bağ kurmaması çok doğal. Karakteri sessiz, sakin denmiş ama bunlar eşittir eziklik bence. Özgüvenini tamamen bitikti. Morgan’a inanılmaz sinirlendim çünkü korkak. Asla güçlü olmayı başaramadı. Jonah kitabı okumaya değer şey oldu resmen. Keşke Morgan zamanında biraz daha uyanık olabilseymiş dedirtti. Belki hikayeleri çok farklı evrilebilirdi. Clara’ya çok fazla kızamadım açıkçası çünkü annesi kendi annesinden gördüğü anneliği yapıyordu ona. Eğer daha iyi bir anne olabilseydi ya da kabuğuna bu kadar çekilmeseydi belki aralarındaki uçurum daha erken kapanabilirdi. Yıllarca kızıyla arasındaki dialog Jenny üzerinden olmuş ve Clara doğal olarak teyzesine daha fazla değer veriyor gibiydi. Ve kitabın sonunda çok eksiklik vardı sanki her şeyi bir anda olup bitti ve sayfayı çevirdik bitmiş. Açıkçası daha iyi yazılmış bir son beklerdim. Açıkcası soru işaretlerini asla
Kitap Yorumu
Pişmanım AmaColleen Hoover · Epsilon Yayınevi · 2023327 okunma
Pelin
Çok haklı bir yorum olmuş ben de bu kadini okumayı bırakali cok huzurluyum🤌🐣
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2023 21. kitabı
Evet sevgili dostlarım, bir kitabı daha bitirdim ve ÇILDIRIYORUM. Aman yarabbi o neydi öyle, MUHTEŞEM bir kitaptı.. yaa çok beğendim!! Şöyle bir derin nefes alayım ve incelememi yazayım.. sakin olmam gerekk!  Şimdi kitabın puanları birazcık düşüktü ve açıkçası takip ettiğim birçok kişi de beğenmemişti. O yüzden bir tık enerjim düşük başladım diyebilirim. Ancak kitabın akıcılığı en baştan beni bir sardı. Sonra karakterler yerini almaya başladı ve benim kitapta eenn sevdiğim özellik daha başlarda ortaya çıktı. Dostlarım bu benim ikinci mitolojik unsurları, karakterleri barındıran kitabım ve açıkçası bu konular hakkında bir bilgim yok. Kitaptan, konudan geri kalmayayım diye araştırmamı yapıp başladım. Fakat çevirmen sağ olsun sayfanın altında karakterler, unsurlar hakkında yeterli detay verilmiş bu yüzden bir sıkıntı çekmedim açıkçası. Kitabın en sevdiğim yönü ise burada devreye giriyor; bir sürüü mitolojik yan karakterin olması ve hepsinin, neredeyse hepsinin çok tatlı oluşu. (Bunlar spoiler değildir) Antoni, Mekonnen, İlias, Hekate, Hermes, Yuri fav yan karakterlerim. Çoook tatlılardı. Özellikle Hekate cidden sağlam bir karakterdi. Nedense diğer film ve kitaplarda onun daha kötü yönünü görürken burada daha anaç oluşunu gördük ve ben çok sevdim. Hermess Allah'ım çok tatlı. Bir sahnesi var gül gül öldüm(sy327) Hepsini anlatmak istiyorum, o kadar sevdim. Neyse ikinci sevdiğim özellik ise; Persephone'nin herkese karşı olan içten samimiyeti ve kibarlığı. Gerçekten çok güzel bir ana karakterdi. Aynı şey Hades'in kibarlığı ve sağlam duruşu için de geçerli. Ona da ayrı bayıldım. Bunlar dışında olay örgüsünü, işleyişi sevdim. Aşklarını tüm kalbim ile hissettim. Bu kitapta daha sorunlu bir ilişkiyi okuduk ve bu benim hoşuma gitti. Ancak bazen çok naza çektiler kendilerini o ayrı.
Aşk
Karanlığın DokunuşuScarlett St. Clair · Martı Yayınları · 20231,048 okunma
Pelin isimli okura yanıt verildi
Pelin
•İpek• teşekkür ederimmm💃🏻🖤
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2023 21. kitabı
Evet sevgili dostlarım, bir kitabı daha bitirdim ve ÇILDIRIYORUM. Aman yarabbi o neydi öyle, MUHTEŞEM bir kitaptı.. yaa çok beğendim!! Şöyle bir derin nefes alayım ve incelememi yazayım.. sakin olmam gerekk!  Şimdi kitabın puanları birazcık düşüktü ve açıkçası takip ettiğim birçok kişi de beğenmemişti. O yüzden bir tık enerjim düşük başladım diyebilirim. Ancak kitabın akıcılığı en baştan beni bir sardı. Sonra karakterler yerini almaya başladı ve benim kitapta eenn sevdiğim özellik daha başlarda ortaya çıktı. Dostlarım bu benim ikinci mitolojik unsurları, karakterleri barındıran kitabım ve açıkçası bu konular hakkında bir bilgim yok. Kitaptan, konudan geri kalmayayım diye araştırmamı yapıp başladım. Fakat çevirmen sağ olsun sayfanın altında karakterler, unsurlar hakkında yeterli detay verilmiş bu yüzden bir sıkıntı çekmedim açıkçası. Kitabın en sevdiğim yönü ise burada devreye giriyor; bir sürüü mitolojik yan karakterin olması ve hepsinin, neredeyse hepsinin çok tatlı oluşu. (Bunlar spoiler değildir) Antoni, Mekonnen, İlias, Hekate, Hermes, Yuri fav yan karakterlerim. Çoook tatlılardı. Özellikle Hekate cidden sağlam bir karakterdi. Nedense diğer film ve kitaplarda onun daha kötü yönünü görürken burada daha anaç oluşunu gördük ve ben çok sevdim. Hermess Allah'ım çok tatlı. Bir sahnesi var gül gül öldüm(sy327) Hepsini anlatmak istiyorum, o kadar sevdim. Neyse ikinci sevdiğim özellik ise; Persephone'nin herkese karşı olan içten samimiyeti ve kibarlığı. Gerçekten çok güzel bir ana karakterdi. Aynı şey Hades'in kibarlığı ve sağlam duruşu için de geçerli. Ona da ayrı bayıldım. Bunlar dışında olay örgüsünü, işleyişi sevdim. Aşklarını tüm kalbim ile hissettim. Bu kitapta daha sorunlu bir ilişkiyi okuduk ve bu benim hoşuma gitti. Ancak bazen çok naza çektiler kendilerini o ayrı.
Aşk
Karanlığın DokunuşuScarlett St. Clair · Martı Yayınları · 20231,048 okunma
Pelin
Yorumunu görmeden önce alıp almamakta kararsızdım artık karar verdim sipariş vereceğimmm🌝💅🏻