Herkese Merhaba,
Çok büyük hayal kırıklığı olan bir kitap oldu. Zaten zar zor bittirdim. Bu kadar vasat bir kitap daha olamaz. Yine 10 puanların uçtuğu bir kitap olmuş, yine düşündüm farklı bir kitap mı okuduk? Anlam veremiyorum gerçekten...
İlk kitaptan tanıdığımız ortanca kız kardeşin ateş danscısı Niya’nın hikayesidir. Kötü şöhretli korsan lordu Alos Ezra Niya’yı rehin alması ile kitabımız başlıyor.İlk kitapta baya merak ettiğim kişilerdi.Birbilerine olan nefretlerini merak etmiştim,etmez olaydım.. Ne geliyorsa benim bu merakımdan geliyor hep. Bu Alos meğerse kendi cıkarları için Niya kullanmış 4 sene önce, kızı baştan çıkarttıp, kızın en karanlık sırını öğrenmiş. Şimdi siz zannediyorsunuz ki ; Alos o zaman bunu yaparken kıza aşık oldu. Hayır, asla öyle bir şey yok… Aşırı duygusuz, zalim bir adam kendisi.. Okurken inanamadım, yazar gerçekten kötü adam başrolu yazmış… Kızda güya çok zeki, çok güçlü , bir vurucam ben yerle bir olacaktı yani… Bu Alos niya rehin alıp, onu mürettebatından biri yapar. Şimdik bu kadar nefretten aşka mükemmel bir aşk bekliyoruz değil mi? Ama ne oldu tabikide AŞK yok, asla hiç bir duygu yoktu, kızda var geçmişte adama aşık olmuş ama tabikisi inkar ediyor kendice… Asıl adam da yok, şok oldum yaa bu kadar acımasız ve duygusuz olmasını… Bir sahne var, kız bir hata yapıyor işte, alos sözünden çıkıyor ve gemidekileri büyülüyor filan, sonra işte yakalanıyor ve kırbaçlanıyor. Kızı kırbaçlayan başrol erkek olan ALOS , gözlerim pörtledi o sahnenın acımasızlığını okurken…Yok artık dedimm, bu kadar olmaz… Adamın tek bır duygusu bile yoktu ve bu sahne 300’lerde filandı… 400. Sayfalara kadar zaten hiç aşk yok sonradan olan aşkta bomboş bir şeydi, asla hissetmedim asla beğenmedim… Adamın bu kadar kötü olmasını ve kızın bu yapılanları kabul etmesi , bir